CAAKEBOMB

Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

till min käraste. <3

Av sandra shoff shoff - 11 mars 2010 22:16

älskling ;*

du är underbar , ett hjärta av guld (a)

men en sak borde du veta , .. du är mitt allt & ja har ingenting utan dig , för sandra älskar sin viktor ;$

att vara med dig är obeskrivligt underbart , som när du låg hos mig på gry's filmkväll , <3

varför , .. ska du vaara så fin ? ;*

senaste veckan med dig , har varit bäst (H)

viktor nilsson , jag älskar dig .. ofattbart mycke & d finns inte en siffra så hög som den , hur många nollor man skulle skriva , minst en miljon ?

men nu vill jag ägna en liten text åt dig , som berör mig .. obeskrivligt mycke.

" you know that I love you.

  you know that I love you.

  you know that I need you.

  you'r my air that I breath you."

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra shoff shoff - 13 mars 2010 22:07

http://www.youtube.com/watch?v=c1vrqjDPO60

Av sandra shoff shoff - 13 mars 2010 21:44

shenaa. :p dagen va som kallad bäst , men ingen bra start ? ;OO okej , nu kommer vi in på lite information om morgonen. liixom , kvällen igår sa ja till mamma att hon skulle typ väcka mig innan dom åkte till helsingborg. typ så väckte hon mig...

Av sandra shoff shoff - 3 mars 2010 21:30


hej :'/ jag har fucking ont överallt , för jag fucking bryr mig om dig , & d sjukt mycke. du är en ängel som jag ser upp till , du får mig på skratt & glatt humör. d finns bara en som är på d sättet som du , & d är jag lycklig över! om d vore...

Av sandra shoff shoff - 3 mars 2010 16:14


shoff shoff hära :D   sitter här i gry's säng & gottar mig medan hon glor på 'super sweet 16' eller hur d chocktråkiga programet heter. jaja , typ .. ska va me någon ;)) vet nt vem -.- men en sak ; viggo är sjukens saknad ;// nu ska jag for...

Av sandra shoff shoff - 27 februari 2010 19:58

hejhej bloggish. jag har lagt in en del inlägg idag men :D jajaj .. :) vatt hos emily idag , hon skulle typ möta mig vid netto. men nej , sandra fick vänta där i en kvart -.- jag typ FRÖS IHJÄL. så ag börade cykla till henne , & typ på ha...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

andra bloggar :)

gästdagbok :D


Ovido - Quiz & Flashcards