CAAKEBOMB

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av sandra shoff shoff - 3 mars 2010 21:30

hej :'/

jag har fucking ont överallt , för jag fucking bryr mig om dig , & d sjukt mycke.

du är en ängel som jag ser upp till , du får mig på skratt & glatt humör.

d finns bara en som är på d sättet som du , & d är jag lycklig över!

om d vore fler av du så skulle allt sluta i kaos.

du är min ;$ , eller om vi säger så .. va :/

men nog snack om d !

liiiiiixom , d ända jag tänker på nu är FOOOOOOOTBOOOOOOLL ! :)))))

asså 1 gång träning i veckan , snålt :O

vill ha som marko :)) , 3 gånger :D

men najj , ente kan vi d ..

fatta va kul d är att spela me   d klara på toppen , vi äger ju ut :)))

klara'min'bella nilsson !!! <333

men nu ska jag väl gå :/

hejdå ,, & idrotten va bortkastad idag , fan .. Badminton ?!

Huh ?!!?

- skit kul ! (not)

men typ vill ha FOTBOLL ! ;@@@@@

hejdåå .. <3

Av sandra shoff shoff - 3 mars 2010 16:14

shoff shoff hära :D  

sitter här i gry's säng & gottar mig medan hon glor på 'super sweet 16' eller hur d chocktråkiga programet heter.

jaja , typ .. ska va me någon ;))

vet nt vem -.-

men en sak ; viggo är sjukens saknad ;//

nu ska jag fortsätta att kolla på '16' - saken ;DD

hejjdå , har inga pengar på mobilen ,, gjorde av med typ 100 kronor på 5 timmar i SKOLAN ,, smsa med viggo -.-

hahaha , hejdå !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

andra bloggar :)

gästdagbok :D


Ovido - Quiz & Flashcards